Z ogłoszeń parafialnych
Wszyscy transcendentalisci maj? duzo wspólnego. My tez mamy nasze ISCKONizmy. Wasz w serwisie dla Kreatora
Poniżej takie małe potwierdzenie
Om, ?więta sylaba akceptacji, jest mantr? nasieniem, wspominanym w literaturze wedyjskiej i intonowanym przez wszystkie rodzaje transcendentalistów. W wielu językach wskazuje na Boga. W języku angielskim wszystkie ważne opisy Boga maj? „Om” u podstaw. Om wchodzi do angielskiego języka jako przedrostek omni. Dlatego słowa takie jak wszechobecny, wszechmocny i wszechwiedz?cy (w języku angielskim słowa te rozpoczynaj? się od omni), s? uzasadnionym opisem Boga i wszystkie rozpoczynaj? się od Om. Chrze?cijanie kończ? modlitwę słowem Amen, które oznacza Om, a Muzułmanie mówi? Amin, wskazuj?c na Boga.
„W każdym oddechu człowiek wypowiada i powtarza to bez zamiaru i nieuchronnie. Każda wibracja w ciele i we wszech?wiecie wyłania się z Om. Dziecko płacze „Om! Om!” Ocean szumi „Om! Om!” Pszczoły brzęcz? „Om! Om!” Muzyk mruczy „Om! Om!” Om jest wyrażeniem postrzegania Prawdy. Om jest Wed?, m?dro?ci? Boga. Om jest nad?, dĽwiękiem Boga. Om jest wiecznym, niezniszczalnym słowem”. (GHM)
Aćarjowie wyja?niaj?, że w nasieniu słowa Om, które jest poł?czeniem trzech sylab, A-U-M, A – wyraża formę Pana Wisznu; U – wyraża formę Jego towarzyszki ?ri, matki wspieraj?cej ?wiat; M – wyraża indywidualn? duszę, będ?c? zależnym sług? Wisznu oraz ?ri i nikogo innego.
„Znaczenie dĽwięku omkara obecne jest w mantrze Gajatri. Jest także szeroko wyja?nione w czterech ?lokach ?rimad Bhagawatam, znanych jako ćatuh-?loki. Wibracja Om jest podstaw? wedyjskiej wiedzy. Ta omkara znana jest jako maha-wakja, najwyższy dĽwięk. Jakiekolwiek znaczenie ma ten najwyższy dĽwięk, omkara, potem może być zrozumiany przez mantrę Gajatri”. (CC, MADHJA 25.97)
Poniżej takie małe potwierdzenie
Om, ?więta sylaba akceptacji, jest mantr? nasieniem, wspominanym w literaturze wedyjskiej i intonowanym przez wszystkie rodzaje transcendentalistów. W wielu językach wskazuje na Boga. W języku angielskim wszystkie ważne opisy Boga maj? „Om” u podstaw. Om wchodzi do angielskiego języka jako przedrostek omni. Dlatego słowa takie jak wszechobecny, wszechmocny i wszechwiedz?cy (w języku angielskim słowa te rozpoczynaj? się od omni), s? uzasadnionym opisem Boga i wszystkie rozpoczynaj? się od Om. Chrze?cijanie kończ? modlitwę słowem Amen, które oznacza Om, a Muzułmanie mówi? Amin, wskazuj?c na Boga.
„W każdym oddechu człowiek wypowiada i powtarza to bez zamiaru i nieuchronnie. Każda wibracja w ciele i we wszech?wiecie wyłania się z Om. Dziecko płacze „Om! Om!” Ocean szumi „Om! Om!” Pszczoły brzęcz? „Om! Om!” Muzyk mruczy „Om! Om!” Om jest wyrażeniem postrzegania Prawdy. Om jest Wed?, m?dro?ci? Boga. Om jest nad?, dĽwiękiem Boga. Om jest wiecznym, niezniszczalnym słowem”. (GHM)
Aćarjowie wyja?niaj?, że w nasieniu słowa Om, które jest poł?czeniem trzech sylab, A-U-M, A – wyraża formę Pana Wisznu; U – wyraża formę Jego towarzyszki ?ri, matki wspieraj?cej ?wiat; M – wyraża indywidualn? duszę, będ?c? zależnym sług? Wisznu oraz ?ri i nikogo innego.
„Znaczenie dĽwięku omkara obecne jest w mantrze Gajatri. Jest także szeroko wyja?nione w czterech ?lokach ?rimad Bhagawatam, znanych jako ćatuh-?loki. Wibracja Om jest podstaw? wedyjskiej wiedzy. Ta omkara znana jest jako maha-wakja, najwyższy dĽwięk. Jakiekolwiek znaczenie ma ten najwyższy dĽwięk, omkara, potem może być zrozumiany przez mantrę Gajatri”. (CC, MADHJA 25.97)
Niech Pan Śri Ćajtanja, księżyc Nawadwipy, król tancerzy, pojawi się w zakątku mego serca.
- Yogi Krishnaram
- Posty: 223
- Rejestracja: 16 cze 2007, 21:39
- Lokalizacja: Gdańsk